Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Laserr !
Tau tak benda tu , yg kuarkan lampu kecik merah tu kan. Haha pagi ni saya main ngn benda tu , hee. Wireless mouse saya yg sering disalahsangkakan sebagai mp3 , boleh kuarkan laser. lawak oh main ngn adik adik. Nanti saya tunjukkan laser tu kat satu tmpt pstu dyorg kena tngkp. Takde sape menang , of course :D

Paling lawak adik saya yang Hajar la. dah la kecik , pastu tergedek gedek ikut benda alah tu . Pastu kalau benda tu kat punggung dye , dye pusing pusing nak tngkp . Pastu kalau benda tu kat kakak dye , Anis , dye pukul pukul terus. Ganazz oo.

Tapi Hajar mmg ganas. Kalau dye marah , semua benda dye nak baling. penah kerusi pun dye baling. ingat budak kecik 3 tahun takleh angkat kerusi kea ? Dia pun lagi berat dari kerusi. HAHA xD

Kalau lepak ngn adik adik memang melepaskan stress , walaupun kadang kadang dyorg mmg pain in the butt. Saya amat bersyukur dpt adik ramai. Hee :')
Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.