Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Counter Strike o_o
Hee , hobi kalau tak asyik online fb je . percaya tak , saya penah bunuh 200+ orang dalam tu ? dan juga sudah banyak kali mengalahkan lelaki wahaha. practice makes perfect ! hee. Dah takde benda nak buat , hee. Saya pun selalu jadi orang jahat , sebab senang sikit. Pistol dye lagi best. woot woot.

Sekarang dah download CS Advanced. Yang best kan , kalau kena baling bom , nnt ada simbol darah kat atas. bermaksud kita dah cedera . haha . Pastu takleh blah main kod dye. Wahaha . Nama saya dalam CS ; Commander Nana Pie ;)
Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.