Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Bangun pagiii .
mlm tadi mimpi terindah oo . hee. tapi yg tensyen nye diganggu mimpi tu. adik sye punye pasal la. Tak pelik ke , nape saya post awal sgt hari ni ? sbb Shafiq la. ketuk ketuk pintu bilik saya sb nak main komputer. hisshh. pastu bila dah bukakkan ingtkan nak sambung tido la kn , tapi ni dye pergi pasang alarm dye kat telinga kitorg. "Get up ! Get up ! "

Rasa cam nak tumbuk jeaaaa kedebushh. pastu dah bangun tu Hajar ngn Anis pulak cari pasal. haihhh. Pastu nak mogok pulak. Anis suruh semorang keluar , tapi bila nak keluar pi halang ktorg pulak. WTF mann , nak gosok gigi pun susah. Lepastu rebut lappy ni pulak. Ape ape pun mesti la saye menang woot woot. tapi sikit je org online -.-

Jadi tengah bosan bosan ni kita cari la ilmu kan hikhik . cuba wat blockquote , tutorial dari Syazana Syazreen . jadiii ohhhh. yeayyy. tau tak blockquote tu ape ? ni haa :

cantik tak kotak ni ? ni la blockquote. hee :D
haa tu laa. comel kan ? hee. ok ok la nak pergi makan. bau sedap dari dapur smpai ke sini. hee , byeee :)
Photobucket


- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.