Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ 4th Award :")
Award daripada cik Syamila :)

Kena jawab soalan pulak . hatuih . hhahaha :D

1) Pendapat & komen anda tentang blog pemberi award
Blog cantikk , comell . load nye lambat sikit munkin sbb terlebih widgets , tapi menarik untuk dibaca :)

2) Apakah hasrat blog anda pada tahun 2011?
Umm. entah ? Sekadar diary public & tmpt menyebar maklumat bagi menolong blog rakan-rakan :)

3) Adakah hasrat blog anda pada tahun 2010 tercapai?
Tak pasti . followers boleh tahan la ramai *cehh . & Saya dah reti edit edit blog . so okay la :)

4) Anda senyum ke sedih sekarang?
Sedih . takyah tau nape T.T

5) Lama tak load page pemberi award?
Lambat sikitttt je . :)

6) Anda adalah diri anda atau orang lain?
Soalan apa ini ? Diri saya la dong mwahahahaah :p

7) Apakah yang anda impikan pada saat ini?
Nak cepat2 masuk sekolah & kari kambing ! !

8) Pejam mata.. apa yang anda terlihat?
Kari kambing . *ngidam -.-

Tag 5 dubak ?
Nieysa , Syira , Puteri , Amy, Anis

Mula mula saya kena tag ngn Syamila, tak paham pun kena buat ape hahahaha . maksudnye saya diberi award aahahahaha -.- 5 dubak yg saya dah tag , amik award ni dah jawab soalan tuh ! ! xP
Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.