Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Eee :3
Malam tadi tido kul 11 , sebab dipaksa yea haha kidding.
dah syok syok tido kan ttbe rasa geger . rrrr rrrr . *1 miss call*
Siapa laa call malam buta nii . Tengok tengok . Dia !
OMGOMGOMG dia mimpi apa call aku malam malam buta nih ?
Dia kata saja nak borak . ooo hhahaha . pastu kitorg pun merepek la macam duludulu :')
Tapi sekejap je , tak da la smpai berejamjam .
Nak pi tandas pun susa , dia tak kasi tutup call. bawak je masuk tandas fon tu.
waaarggghhh seksa ut nak buang air -___-
kena balut ngn tuala fon tu hahahahaha :D
tapi dia kasi soalan paling menyakitkan jiwa mlm td. takleh gitau aa secret !
tapi sedih oo . dapat rasa harapan dlm hati hilang cmtu je :'[
takpalahh , lekluu ~ hidup masih boleh diteruskan !
Weeeeee ~
Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.